hemska människor!

För någon timme sedan gick jag, Daniel och hans bror till statoil. På vägen dit såg vi en jätte söt kattunge med sin mamma. Den kom fram och busa o var helt underbar! När vi skulle hem så gick det tre utländska killar framför oss och då sa jag vi skulle skynda oss för att jag kände på mig att dom skulle vara dumma med kattungen. Och mycket rikigt, när dom såg kattungen så tog den ena killen upp sten som han tänkte kasta.. men istället sprang dom fram och försökte sparka på både kattungen och mamman. Sånt där gör mig så jävla förbannad! Hur fan kan man vara så elak mot små oskyldiga djur som är hur snälla som helst?! Vissa människor är hel slut i huvudet rent ut sagt! Jag skulle aldrig våga ha katt i det området jag bor, de bor alldeles för många idioter här! Jag börjar koka när sånt händer...jag har inte ord för såna personer. urs vidriga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0