Hemma igen

I tisdags kom vi hem från småland. En lagom kort semester. Det var ingen hit att sova i husvagnen, både jag o Daniel hade ont överallt efteråt. Kändes som att ha blivit överkörd av ett tåg på morgonen :) men det var skönt att komma iväg från Norrtälje några dagar.
Idag har jag solat och fakiskt fått lite färg, man känner sig ju en aning piggare o fräschare med lite färg. Jag har en förmåga att lyckas se ut som ett lik vintern igenom, inge kul de.
Imorrn ska jag upp o tvätta så nu ska jag o Daniel lägg oss i soffan o kolla på crank 2!
Sov gott ni söta!

Lite bilder från småland:



                                                                                                           

                                                                                                                                                   världens bästa mamma :)




Jag har inte gungat på väldigt länge, det var kul de :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0