Muffins bakning

Just nu håller jag på att baka muffins för hela slanten! Hallon och blåbärsmuffins blir det. Jag har lovat min vän Johan på jobbet att jag ska baka till honom så nu hoppas jag att han blir glad imorgon! :)
Min älsklings kille sprang iväg till Flygis för att köpa coca cola till mig, sötis! Jag tror verkligen att jag blivit beroende av denna underbart goda dryck. Jag som inte ens drack cola för 2 år sedan. Hur som helst så kom han tillbaka med en bukett blommor! :) Jag som älskar blommor! Jag blev hur glad som helst! Tack för att du finns älskling! :)
Nu måste jag fortsätta kolla på du blir vad du äter :)

   mina läckra muffins:)


  o den fina buketten!

Kommentarer
Postat av: jenny j

hur sött som helst :) och muffinsen ser läckra ut :) ses i morrn till solningen :)

2009-04-17 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0