Härliga Tisdag!

Är precis hemkommen från en underbar stund i solariumet! Man har ju gått runt o sett ut som ett lik hela vintern nu, så känner att det är dags att få lite färg :)
Det har varit en lagom ansträngande dag idag. Slutade jobbet 15.15 sen har jag bara tagit det lugnt fram till solningen. Och snart är det dags för ett sista ryck för idag. Ska snart möta upp Jenny igen för en kvällspromenad! :) Sen blir det nog sängen som gäller, börjar känna mig lite trött nu.
Imorrn ska jag o D kolla tapeter. Hoppas det finns några härliga som man fastnar för. Är såå sugen på att äntligen fixa ordning ordentligt här hemma!

Nu måste jag kila! bye bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0